BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Followers

Friday, 24 June 2011

Sakiti Aku lagi...

Assalamualaiku...kawan2...mulai saat ini..pagi ini..riny ingat riny nk berubah dan tak lagi bersosial atau apa2 lagi... sebenarnya riny tertekan sangat dengan keadaan riny sekarang...sudah ditinggalkan kekasih... kawan lelaki yang riny admire pun dah tak percayakan riny lagi..riny pun tak tahu ape lagi nak buat.. kenapa dia tinggal kat kedah sama macam riny..bila dia tanya tmpat tinggal riny...riny jawab tapi dia cakap riny tipu... tahu tak bertapa sakit hancur punahnya hati riny bila dia cakap macam tu...ape salah riny?? salah ke riny tinggal kat tempat yang macam ni? ye memang nama kampung riny tak pernah dengar...terpencil..tak terkenal...tapi kalau kawan2 nak tahu kampung riny dekat sangat dengan pantai..bertapa indahnya setiap pagi..riny akan ke pantai untuk tenangkan hati... sanggup dia cakap riny penipu....jahat sangatkah riny hah?? ceritanya macam dia.. dia tanya riny tinggal dimana then riny cakap la kat kuala kedah, kampung teluk talipon...lepas tu dia tanya lagi riny dekat dengan laksa yang top tu ke? mana la riny tahu laksa tu top ke tak..ape jenis lelaki ni...langsung tak tahu nak jaga hati perempuan macam riny...yelakan baru-baru ni dia dapat tawaran sambung belajar di uitm shah alam. riny paham kat sana ramai lagi perempuan yang lebih baik dari riny...hurrmm...takpe la..riny sedar siapa diri riny ni...sakit sangat...riny harap sangat dia baca entri riny ni.. dan riny harap dia akan rasa macam mana riny rasa sekarang ni suatu hari nanti.

3 comments:

al_hakim said...

erk..no komen...

Ariny said...

itu awak komen kan...ahaks..

cik husna said...

saba la ea..tak kan tak tau psal laksa da nak kate menipu...huhu